WELCOME TO ARMY_RULES BLOG

Wednesday, January 22, 2014

SALAM 2014

SETELAH SETAHUN LEBIH
  


             Setelah setahun lebih, aku tidak update sebarang entry dalam blog diriku ini..... Entah mengapa tetiba terasa nak terupdate....hahahahhahaha...... Masihkah angpa ingat bila entry terakhir aku? Jawapanya ialah pada 10 August 2012 sempena bulan Ramdhan 1433H..... kini sudah 22 January 2014.... satu tahun dan 3 bulan.... dan dalam masa ini 1001 kenangan dan pengalaman telah aku lalui yang mengubah diriku menjadi lebih matang......

             Aku, kini bukan lagi seorang pelajar Universiti seperti sebelum sebelum ini iaitu Mahasiswa kepada Universiti Malaysia Perlis (UniMAP) setelah tamat pengajian pada bulan September 2013..... Kini, aku telah berkerja di sebuah Syarikat Konsesi Sisa Pepejal  terbesar di kawasan utara iaitu Environment Idaman Sdn Bhd (ENVI) sebagai Operation Assistant di Bandar Bahru Service Unit....

             Pelbagai pengalaman baru aku lalui terutama dalam 6 bulan terakhir tahun 2013 kerana 6 bulan terawal cam biasa aku menghabiskan pengajian aku untuk semester terakhir di UniMAP…. Antaranya yang paling menarik :



Tamatnya pengajian aku di UniMAP pada bulan 7/2013


  
Bercuti Di Danau Toba, Medan, Indonesia



Majlis Konvokesyen UniMAP Kali Ke-8



Mulakan Kehidupan Baru Sebagai Pekerja Di
Environment Idaman Sdn Bhd (Support Assistant - Operation)



p/s : nantikan entry aku yang seterusnya yang mengisahkan lebih mendalam mengenai pengalaman aku dalam masa satu tahun ini.....dengan gambar2 yang menarik terutama percutian aku bersama kawan2 ke Danau Toba, Indonesia dan gambar masa konvo aku..... serta kehidupan aku sebagai seorang pekerja di ENVI.... nantikan yoooo... Trimassss buat masa nie..... Assalamualaikum..... #worldpeace #R4BIA #foreveralone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

THE WAY OF MY LIFE