WELCOME TO ARMY_RULES BLOG

Friday, June 29, 2012

PERLAWANAN PERINGKAT KUMPULAN G MALAYSIA VS CHINESE TAIPEI



Perlawanan yang diadakan di Yongon, Myanmar untuk KELAYAKAN AFC U22 2013 telah dimenangi oleh Team harimau Muda (Malaysia) yang menewaskan Chinese Taipei dengan jaringan 4 berbalas 2. 4 gol daripada Malaysia U22 itu telah dijaringkan oleh Rozaimi Abdul Rahman , 2 gol pada minit 8 dan 41, 1 gol dari D. Saarvindran pada minit ke 79 dan satu gol hasil jaringan sendiri pemain pihak lawan. Pemain Chinese Taipei memberi saingan dengan menjaringkan 2 gol hasil pemain Hseih Meng Hsuan (m-51) dan Wen Chih Hao (m-90+3)….


Dengan kemenangan tersebut Malaysia U22 kini berada di tempat 3 peringkat kumpulan G di bawah pasukan Korea Selatan dan tuan rumah Myanmar. Dengan perlawanan seterusnya menentang Vietnam pada 30 June 2012 sebelum perlawanan akhir peringkat kumpulan dengan Malaysia menentang Myanmar pada 3 July 2012…..


Diharapkan pemain Harimau Muda (Malaysia) dapat memenangi kedua-dua perlawanan terakhir peringkat kumpulan G untuk ke  peringkat yang seterusnya. Di harapkan juga pasukan muda Malaysia U22 dapat mengharumkan nama Malaysia ke persada bola sepak Asia…..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

THE WAY OF MY LIFE